Google oglaševanje je eno najbolj donosnih oglaševanj na trgu. Vendar mora oglaševanje na Googlu biti strokovno, da je efekt. Če boste oglaševali na slepo, je zelo velika verjetnost, da boste izgubili denar, saj je treba o tovrstnem oglaševanju vedeti dosti več, kot le znati tehnično narediti oglas. Strokovno Google oglaševanje namreč pomeni, da veste, katere ključne besede uporabiti, da oglas najde prave stranke, ob pravem času, ko so na omrežjih in na katerih omrežjih, da ne oglašujete v prazno ali napačnim strankam. Oglas mora zgledati lepo, biti mora dobro oblikovan ter tudi dobro napisan, da v nekaj besedah pritegne stranko in bodočega kupca ter ga pripelje na vašo spletno stran ali v trgovino.
Prepustite google oglaševanje profesionalcem, ki imajo dolgoletne ali desetletne izkušnje v oglaševanju ter se znajo izogniti pastem izgube denarja. Tovrstno oglaševaje mora imeti jasne cilje, kaj hočete doseči. Ali gre za to, da vas ljudje sploh poznajo, če ste novo podjetje ali neznano. Ali gre za to, da bi radi imeli več obiskovalcev na vaši spletni strani. Ali pa za prodajo, da bi sploh stekla in bila večja.
Naslednja stvar, ki jo morate vedeti za uspešno google oglaševanje, je to, katere so vaše ključne stranke. Brez natančnega opisa vaših strank se to ne da izvesti. Če imate s tem težave je nujno, da govorite s profesionalcem, ki vam bo pri tem pomagal. Ko se natančno določijo vsi parametri, jih lahko nastavite v oglasu in oglas bodo videli samo tisti, katerim je namenjen zato bo učinek toliko večji.
Potem je treba vedeti, na katerih medijih se vaše stranke zadržujejo ter ob katerem času je google oglaševanje naboj učinkovito, Če tega ne veste, bo strokovnjak to preučil in tudi testiral, kdaj je vaš oglas najbolj uspešen. Vse to se da nastaviti in natančno spremljati ter zaustaviti, če ni uspeha in začeti znova, da ne izgubite denarja.